Tuesday, February 3, 2009

Azam Saya

Azam saya pada tahun ini ialah untuk menjadi manusia yang lebih baik,lebih bersabar,lulus peperiksaan dengan cemerlang dan hidup dengan bahagia.Inilah azam-azam saya.

Saya masih bukan manusia yang baik sebab itulah saya masih ingin menjadi manusia yang lebih baik.Memang saya tidak bersabar sangat.Saya ingin lulus dalam peperiksaan saya dengan cemerlang kerana saya ingin sangat untuk membuat ibu bapa saya rasa bahagia.

Yang akhir,saya ingin hidup saya penuh dengan bahagia.

1 comment:

  1. Azam-azam yang baik(: Karangan anda boleh diperbaiki lagi. Ini kerana, ada kesalahan sedikit seperti 'yang akhir'. Sepatutnya, 'yang terakhir sekali..'. Kamu boleh menambah lagi informasi dalam karangan kamu. Pada pendapat saya, dengan menambah informasi kamu, saya dapat menilaikan karangan kamu dengan lebih lagi. Saya harap kamu dapat mencapai keazaman kamu(:

    ReplyDelete